one may think we're fine.

hellu!
eftersom att mina vitaminer är slut, ägnar jag mig åt att proppa i mig apelsiner, haha.
men man får ju vitaminer genom det med, och grönsaker.. men idag måste jag inhandla nya vitaminer, så att jag klarar mig, jajamen. och så får jag se om det bär av till kuusamo nästa helg..
ja, idag kör jag med en slapp-dag eftersom att det är söndag, sista dagen under lovet och för att jag måste stiga upp tidigt imorgon, morr. så jag ägnar denna dag åt att i princip 'koppla av'.
tidigare la jag en ansiktsmask, och det känns najsigt efteråt, mumma.
och så har jag börjat använda mig at oriflames ena dagkräm, alltså en gång tidigare när jag testade den sådär ett tag verkade den helt botten, men nu är den toppen för min hud jajamen.
oh för att inte nämna om det så hittade jag ett plagg till mig för 1500, egentligen uhm för mycket för lilla mig som inte tjänar någonting alls, haha, men ändå, vill man ha, är det ett 'måste' eller vet man att det är värt det då måste man väll? eller då kan man åtminstone lägga ut den summan, aaah. jag ska nog dra till luleå också sen efter min födelsedag och det där med sofia, sen blir det mest troligtvis sthlm med marcus och tia i sommar.. så ja.
och nu ska jag kämpa dessa sista månader i skolan, så att jag kan vara otorligt nöjd efteråt och belöna mig själv med någonting riktigt bra, funderar bara på vad.. jag ska nog dra och slappa, läsa lite av min bok eller helt enkelt någonting annat.. hursomhelst, ha det bra, med kärlek! =)
p.s gunnar ä körd!



btw, kollade american psycho med sofia igår, haha den var helt störd, jag håller då fullständigt med om att killen är psycho, haha går nog inte att beskrivas med något annat ord, jösses. och så kollade jag how to lose a guy in 10 days på kvällen, najs film, och gullig är den, nog för att man sett den ett x-antal gånger tidigare, men det kvittar, vissa filmer kan man faktiskt se flera gånger.

Min kära vän Erica och Jag under skolavslutningen 07.
image35

jag är vanligtvis svin dålig på att lägga in bilder på min blogg, allting ploppar ju alltid upp på
min kära bilddagbok istället, men bjuder på lite äldre bilder, minnen bland annat.


nora och emila i skolan under en rast, en gammal bild :)


sofia och jag, att sitta på borden är fullt normalt, nejmen gammal bild detta med :)


pauline och jag påväg mot luleå, lk.. sommaren 06, jag vill bli brun btw.


jag och alexandra under vintern, något år sedan. haha


jo, dom sörjde flodvågens offer, jajamen. gammal bild =)


jag & mathilda tar farväl av alle och pauline som går ut nian. 07!


tomppe & jag vid fottisplan på kuben sommarn 07, elr vår/sommar.
där tillbringade man mestadels sin tid.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0