på vift

hehe när vi var påväg frn stan hem till marielund, alltså marielund
är som vårat hem kan man säga för vi bor ju här och man känner sig
så enormt hemmastadd i marielund så tänkte jag att jag sku säga att
jag sku dränka mig men jag kom på att de sku vara bättre om du och jag
skulle dra iväg till en skog och plocka bär tillsammans (!!)
Ska nog ta och sova inatt nångång.. hejdå!


mmmm, you don't have to care if i'm angry..
somsagt så var jag ju och bastade under kvällen jo, nyss när jag skulle
göra någonting så insåg jag att jag fått ett sms av markus, han
undrade om det var fest någonstans men när jag är såhär redan dead at
home så är det ignen idé o svara till hnm, undra rom t sku umgås med j
och dem (?) jaj skitsamma, matti är också hemma o allt ;) imorrn elr idag
ska jag dra o se asplövens match mot väsby, heehe vad mer?
jo jag är sur på dig, mmm du ahde rätt din idiot (!)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0