Påsklov

Japp, idag börjar lovet!
Och jag har verkligen längtar efter det, jösses..
Jo vi har planerat med mina tjejor att vi inte ska planera
något, låter lovande va? haha, alltså har vi planerat redan
vad vi ska hitta på under lovet, eller under nästa vecka när
dom kommer hem från Ylläs. Mjapp, får se sen när och ja.


Gjorde biologiprovet nyss, fick MVG!
Och eftersom att det var det stora, är jag nöjd!
Japp, trodde faktiskt att jag max skulle få VG+ eller
något sådant, men det gick betydligt mkt bättre än vad jag trodde.
Och när jag väl gjorde provet kom jag på en massa saker ;-D
Kristoffer sitter här bredvid och försöker hänga med, japp..
Han tycker min blogg är så intressant!


Och åh, jag är fortfarande irriterad sen igår kväll, eller lite iaf..
Drömde också nå skit och de var om just det, och du är störd!
Tack för mig, Pusshejdå:)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0