shut up now

Halloj:)
Tyvärr uppdaterar jag än en gång idag pga av Gurra tycker
att han är patetisk och jaa, att det hjälper honom när han läser
min otroligt braiga blogg, så ja jag får väll ge detta ett lyft och
skriva så han har någonting att göra, så att det ska hjälpa honom..
Förstår ej hur, men han är helt besatt av denna blogg, han går
tydligen under om han inte får något nytt att läsa varannan minut,
skulle jag kunna tro, haha nejmen, ungefär så ja..

Haha Marie länkade mig till Saras blogg, helt...fantastiskt...
o läsa om allt möjligt, japp, haha ='D Och för att inte tala om det
så, Tobias, jösses jösses där har vi en stor hit!
Snart börjar Scrubs, intressant va? Jo jätte.. Så då ska jag kila
iväg och glo på det, för det är megasuperduperfunny..

Börjar samt bli lite less när Gurra hela tiden skall tjata om att han
är bi, precis som om hela världen inte visste det? ja, förutom min
mam som trodde han var ped! haha.

Hursomhelst, Gunnar... Skaffa ett liv, glo Gossip Girl.
Pusshejdå:)

något på hjärtat?
Postat av: +G

malin, skaffa ett liv sluta skriva massa röv!

2008-03-20 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0