Småland till Polen & Troja dör ut.

Hej hallå, jo Erica har kollat upp med Polen om dom  kan ta
över Småland, så dem får spela istället tillsammans med
massmördarna och pedofilerna, låter lovande..


Japp, Asplöven föll idag under bortamatchen mot Troja/Ljungby.
Bättre lycka nästa gång (y) <3


Jag är trött, trött, trött.
Och less, du är så dum seriöst, du är så otroligt trög.
Jag önskar de vore lättare och sudda, walk out of my mind.
men nooo, i can't erase it, time can't erase what has been.
Alltså seriöst du är en idiot!
Fyfan får bara vänta tills det är over.. Får vänta tills min
hjärna har stängt dig ute, utanför min värld elr vad jag nu ska
kalla det. Ja, får vänta för jösses.
Du är så trög som ens ids 'säga' något sådant, att en människa
ens kan ha mage till att tro så mycket.. MAAOW!



Min aya gumma är helt slut, så hon följer inte med mig ut på
en promenad, synd jo. Nåja, tomorrow's a brand new day!

DON'T TAKE ANYONE FOR GRANTED!!!!!!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0