SOFIA!

Jag sitter och skriver med Sofia om världens killar.
Men då syftar vi bara på 80 % av jordens befolkning (killarna)...
Nu räknar vi inte alls tjejer till befolkningen.. Japp, om hur
många det egentligen är som brister, alltså killar tror ganska mycket har
jag märkt, gäller dock inte alla men många. Alltså jösses. En stund tror dom
sig veta alltför mycket elr så tror dom helt enkelt att dom äger en. Sen finns det
sådanna som misshandlar andra killar och gör dom inte det då v-t dom tjejer eller
så misshandlar dom dem med.. Och kvar har vi resterande 20 % av alla killar i världen.
Och jösses, de är många men inte alls lika många som 80 % som är mr.fight.
Och ja dessa 20 % är sådanna som är näst intill perfekta, svåra att få tag på alltså..
Men det finns dom som verkligen finner dem, japp!

Haha, trevligt samtalsämne jag vet..
Ska nog börja dra härifrån ska ju börja promenera mot Riekkola om en
liten stund så ja, ha det bra:)

haha, jösses vad dissade jag och jonna blev igår då, dock inte av
dem vi var med, utan jaa-a!
och han är absolut bäst på att dissa! japp.. pro!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0