Someday we'll know.

Godmorgon :)
Vaknade för en stund sen, har hunnit fixa mig och sånt där.
Eller nja inte helt då men skitsamma, jag har fortfarande as ont i
halsen men ingen feber som tur är, vill bara att detta ska gå över så
fort som möjligt..
Idag kanske det blir och kolla b-juns match, eller det blir det väll men
jao, mot Rosvik om jag nu minns rätt, minnet sviker ibland iaf.
Jag ska lägga in några låtar på mobilen eftersom att jag börjar bli
less på de jag har, haha och så ska jag promenera iväg till skolan om
ett tag. Kom även på att mam och pap åkte iväg till kalix igår kväll..
Lill Thea hade blivit otroligt sjuk, så hon fick åka iväg fr akuten till
sunderbyn, och nu vill vovven in, så ha det bra:)

något på hjärtat?
Postat av: JOSSE

Dina dagar är åt helvette. God morgon klockan 20:43 O__o Shiet. 18 mars stog väl rätt till i alla fall, förhoppningsvis.

2008-03-18 @ 08:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0