Tar inte ditt parti iaf

I'M A GLARE

Hallå!
Japp, ska typ sitta här och ruttna en stund, mjapp. Min
rara hund var just och försökte få sig lite uppmärksamhet, mm.
Jo idag ska jag förbi Ica, ska först fara nångång vid fem-tiden eller
ja, kanske före men ändå, sen till Max eftersom att Felix jobbar från
5-8 japp, så då blir det att fara dit också när vi ändå är i farten, och vi
kan ju inte heller komma dit för tidigt elr mja.
Något som är mycket bra är att Felix har sagt att man inte kan bråka med
mig eller något sådant när det gäller vissa saker, för att han instämde och
tyckte att jag hade rätt, bra va? alltså betyder det 'love is in the air'..
Den grabben är grym måste jag säga eftersom att han på sätt och vis är
så otroligt smart och bra, så suck on it erica, du förväntade nog dig något
helt galet din galenpanna, haha japp. Men hon är cute och galen.

Jag undrar när min bror kommer hem från Norge, mm jag vet iaf att han
och Tia skulle åka till sthlm när han kommer, över en helg men vilken helg
är det? Nu i helg som kommer, eller helgen därpå? Mjapp, ska nog ta och
försöka få mig lite information, för det är skojsigare när han är hemma, för
man träffar honom alldeles för sällan (!) tummen ner! Mm, jag ska även dra
förbi dem sen när han är hemma, hälsa på.
Vad mer har jag och skriva? Jo som jag skrivit är jag en tråkig babian till
flicka men mja går inte och göra så mycket åt det, haha. Jo och han är så
otroligt söt, söt, söt (!) Fast whatever.. Skulle vara ändå lite lättare om han
bara var.. hmm en öö, fantasi icke verklig varelse eller något.. Mjo för ja då
skulle jag inte vara medveten om att han fanns i det verkliga livet och då skulle
usch ja jag vet inte riktigt vad, hejdå.

mmm, stay away now
i'm separating myself (!)

något på hjärtat?
Postat av: erica

för en gångs skull har jag inget surt att säga till dig om ditt inlägg ^^ haha, jaa han är ganska grym och jag är ganska galen ;)

2008-03-24 @ 15:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0