The Cube

Här kommer vi! :) Lycka till Asplöven! ;D

Halloj.
Kom hem här nyss från ikano, har vart där tillsammans med Nora.
Det var mycket trevligt må jag säga, först så drog vi dit ja, gick till skopunkten
och kollade på skor, fanns massa jag ville ha, ville ha ballerinas och pumps
och massa andra skor, nå jo jag hittade ett par pumps jag blev kär i men dom
fanns inte i storlek 36 där nepp, synd. Japp ska dra förbi någon dag igen för att
dom får in nya skor typ hela tiden, så då ska jag köpa ballerina skor! Vill ha
vita och svarta och färgglada japp. Så Nora ska följa med mig sen när vi kommer
in i April igen. Eller kanske drar och köper ett par såna där söta iaf nu före..

Sen drog vi till stadium och intersport och kollade sådär, hittade en söt 'klänning/
tunika' japp, men jaao. Sen promenerade vi till ikea, fikade typ choklad mousse och
ja sådär, pratade om Thailand om grundenten och studenten och en massa, haha
det var faktiskt mega trevligt, sen drog vi till stadium och så köpte jag mig ett
'hårband' jappp. Och så promenerade vi hem och upptäckte att klockan gått väldigt
snabbt. Så någondag ska jag förbi henne och kolla de två senaste GG avsnitten
och imorgon så ska vi typ ja hej göra någonting och så sku hon kanske med och
kolla på matchen på lördag!

Idag blir det match, yippi yey! Ha det bra:)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0