the sun will shine for you.

Det blev av iaf, jag drog ut som jag skrev.
Det har varit svin skönt väder idag, tycker jag faktiskt..
Under dagen planerade jag o sötnosarna att vi skulle dra iväg och grilla och sånt där, typ åka i backen och massa stuffs, hitta på någonting sådär tillsammans. Så vi drog iväg till tammajänkkä där vi tände en brasa, och den blev lyckad efter andra försöket, haha. Sen tog vi det lugnt, snackade om lite vad som helst, om hur irriterande det ibland är när det gäller vissa saker, och hur idiotiska vissa är ibland, haha. alltså på ett sjukt sätt, ett sätt så att man typ garvar, och aohm, blodsmileypam!
Ja, vi grillade, åt där haha, och sånt där, sen så började det bli svin kallt så vi drog iväg till pippuri, åkte ner där en gång med sofia, sen drog vi hem för vincent frös som fan, ja? nu sitter man hursomhelst hemma.
goodbye!


I adore you! (:

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0