There's always something in the way.

Halloj!
Är smått trött nu, ska fortsätta se film om en stund.
Idag har jag vart i backen med nötterna, haha fyfan vad skoj man hade. Jösses, efter att vi hade varit där ett tag, ett bra tag dessutom (!) så kan jag då säga att det började att spåra ur för oss, haha helt och hållet faktiskt.
Alltså det blev bara sjukare, sjukare och sjukare. Nå vi hade iaf skoj, och så drov vi en massa sjuka "tänk om"..
Tänk om, tänk om, tänk om? Det finns så mycket som skulle ha kunnat hända i alla våra liv, men som ändå inte hände. Seså! Det här är den morgondag som jag oroade mig för igår, och allt är väl med mig.
Nog med det, imorgon, eller rättaresagt idag ska jag bege mig ut i friska luften tillsammans med mina kära vänner, ska väll i princip ha lika roligt som idag, nej förresten! roligare måste vi ha.
Idag har jag faktiskt levt upp till barna dagar som bara den! Jag har bl.a mitt i allt kommit fram till att jag vill testa rulla nerför backen, haha det var inte heller något jag bara sa att jag sku göra, jag gjorde det och det var väll ganska lyckat, fast det gjorde fan svinont där ett tag!

Ju mer jag försöker att nå dig, desto längre driver du bort. Som jag skrev nyss, så ska jag fortsätta och se film. Har haft lust och bara frossa i mig tomater, men har inte blivit av. Jag tycker det är rätt tråkigt att glo en film ensam, det är alldeles för ensamt, haha. Alltså jag menar ju förstås att jag mer än gärna skulle se filmen tillsammans med någon annan, men får nöja mig. Min vovvsing kanske är till något litet sällskap (?)
Nu ska jag pallra mig iväg, ha det så bra. Med kärlek.

he used to take turns..







you're my only hope.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0