True romance

Godmorgon :)
Just nu sitter jag här och är allmänt mycket seg hela jag, haha.
Alltså fyfan jag vaknade ändå tidigt, brukar kunna sova extremt länge
sånahär dagar men nejnej, först så vaknade jag redan jävla halv sju
av att Aya kom och väckte mig så steg jag upp och så var mam vaken
för hon skulle iväg och jobba och hon trodde jag var knäpp. Men jag
var typ jätte törstig ville helst ha 5 liter vatten i jävla hinkar eller något.
Men sen gick jag tillbaka till sängen och lyckades somna om, men så
vaknade jag av att aya lipade, nejmen gnällde som fan, och så somnade
jag igen och vaknade för en stund sen (!) Skriver med Sofia just nu och
ja, idag blir det match =D jag kom på halv sju då på morgonen att vi
träffade jyri samtidigt med emmy o ida och dom där, och jag frågade typ
om han minns mig (?) mm, det minnet av mig som han hade var detta:
"jo, det var du som snodde min cykel där borta" och så peka han mot
coops ingång, haha brava! elr snodde ju inte den, men cyklade runt med
den nångång när jag var yngre haha =D "busade".. och jag minns fortf
simppe och jag vet inte vad jag ska säga, ja ingenting..
Oh idag är det match... Asplöven-Väsby, all lycka med Ahc, hoppas dom
tar det här nu :))) Får hålla tummarna, ska nämligen dit med allt folk väll
och heja som fan, mm sofia ska skrika som en stucken gris, med mig
hoppas jag iaf =D haha. Men nu ska jag kila iväg

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0