Vattenkannor

eee-o tänkte lägga in lite bilder från igår, när jag var ute i den bitande
kylan tillsammans med nora :))) haha. vi vandaliserade även tomppes
gård, *fniss* nejmen okej helt seriöst ja vi gjorde typ det, och så kom
någon med en mega hund och så sa nora att det var tomppe och så var
det någon gammalgubbe typ med en megahundis.



1. vi börjar med dessa skönheter, haha :))


2. Hej malin!


3. Nora drar moves!


4. me and my bästis.


5. fick syn på ngn sexygubbe


6. fotar skuggor i mörkret som ni ser ^o)


7. Den 'flygande' bilden elr vad jag nu kalla den


8. Innan hon börjar med stepsen! haha.


9. Såååja Nora :)


10. NORA, alltås min kamera var sådär skitseg så
den fick tyvärr ej med dans moves!


11. Mm jag dras till träden va!


12. Jag går snyggt, mmm vet! vet ej vad jag hlr på med (?)


13. yey.


14. Jag bland tomppe o deras träd..
vill bara säga att man fick skrattdamper
efter detta, och framförallt efter att gubben kom,
han som nora kallade för 'tomppe' med den jättelika
hunden..


15. Nora frös som f-n! x'D


16. det var något med a kind of 'jag är lejonkungen'


17. Bananapic!


Aaa, sen hittar man allt! Just innan
jag färgade håret väll! :')
image129

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0