We can be heroes

Nu går matchen mellan Huddige IK  - Asplöven HC..
Så jag kommer skriva om denna dag senare. Japp!



Första perioden;
0-0 hittills! Kom igen nu Asplöven, ni kan ta det här (:
tryck på som f---n! Japp en sak som ser mindre bra ut
är att dom haft typ tre utvisningar, hoppas dom inte drar på
sig lika många som sist, för det var helt förfärligt..
Och oohja, hoppas dom klarar detta! (:
Japp hoppas inte dom har en lika förfärlig domare, eller det finns
nog ingen värre än 'hemmadomaren' i Ljungby..'

Och jaa-a inte är Aspölven dåliga, med tanke på till och med matchen
mot Troja, tack vare deras dumma 'hemmadomare' så blev de 40
min, utvisningar dåja. Och ja dom verkar vara najs, och nu blev en
Huddinge spelare utvisad, så go asplöven, kamma hem en vinst!
Ni kan ta dem!
'
oh how lovely!

Go asplöven, heja heja! (: <3
image93

Alltså oh:)
Nu har dom en chans! hjärtahjärta!



Andra perioden:
Huddinge gjorde mål ja, 1-0.. (Jimmy Wendel)
Heja Asplöven, kämpakämpa (:
Daniel Johansson blev utvisad, blähä buhu =/
Nu spelar dom 4 mot 4. Kom igen nu ahc.

5 mot 4.. App, kom igen Asplöven! :)
Han sa 'daniel andersson' och han
heter...
Daniel Johansson! go go go! han kom ut iaf..
App, en huddinge spelare blev utvisad, så nu är det
4 mot 5.
Jobbajobbajobba, hejaheja! (:

otto rädda!
Och ja 6.08 blir Henri Nuutinen utvisad.¨
Haha 'han satte högsta fart o satte sig, de gick fort' hahaha:)

Asplöven got the spirit.. Kom igen(:
image94

Alltså jag hoppas verklige att vindarna skall vända för Asplövens del ^^,
för jag tycker nämligen att dom ska sätta pucken i mål nu! För jag tkr
dom ska kamma hem vinsten, eller dom behöver åtminstone poäng nu.
Go otto, go ahc! Snälla Asplöven kom igen nu.. <3

come on all let's hear it, asplöven got the spirit, lalalalalala.
sassa brassa mandelmassa vi vill höra nätet prassa a-h-c! <3
Otto gör en enorm insats.. men åh det är inte bara han som ska göra en
enorm insats, nu tkr jag att spelarna också ska göra en megaenorm insats.
Alltså annars måste vi sitta här och hålla andan hur länge som helst vilket
ger oss syrebrist och det är skadligt för våra hjärnor och vi kan bli medvetslösa.
Och det är icke bra, så kämpa på nu ahc!
Japp o nu har dom underläge när de gäller o vinna tekningarna, bähä.

spela hockey AHC! / erica!

men bög nu blev en ahc spelare utvisad, ja och såklart för att dom är
6 spelare på plan!
mmmm, för många.. jösses, det är typ alltid ahc'arna
som brukar vara för lite, så detta är typ.. amazing!
Jepp och det är Karlsson som får sätta sig.. Två minuter och det är helt
hemskt, hemskt hemskt hemskt.. Finns inga andra ord det är hemskt..
Rena tortyren.. Oh, jösses. Inga fler utvisningar, och go otto! :)
58 sek kvar av utvisningen.. Omgomg, kom igen otto! :)
NEJNEJ, kom igen ASPLÖVEN ffs.

Alltså jag klottrar mycket för jag håller på att dö hit seriöst, otto räddar o
räddar o räddar hela tiden.. Men spelarna då, kom igen nångång...
Åh, detta känns helt fruktansvärt hemskt.. Kom igen kom igen kom igen!

En ny utvisning för en Asplöven spelare. 14.37
Henry Acres, ajajaj han åker ut så det kmr bli tufft nu, och huddinge vinner
tekningen såklart -.- kom igen nu asplöven, gogogo otto!

image96

OOOH KÄMPA AHC! :)
alltså..
som erica sa, de tkänns som om det är Huddinge-Ottosson.
Så come on ahc:)

Jag tkr det är svin läskigt just nu, och läget är läskigt och hemskt och
skrämmande och frustrerande och deprimerande och allting..
Jag hoppas att Asplöven tar detta, för dom klarar det, dom kan klara det
och det vet jag och det tror jag helt innerligt på.. Alltså jag svär, jag tror
starkt på att dom skulle kunna klara det! Oh, hoppashoppashoppas. Ni
behöver poäng.. Ja!

Andra perioden slutade 1-0, ja nu vet ni det. -.-
16-3 i skott, omg =o

Av 25 skott har dom fått in 1 skott, 1 enda skott, för Otto är så otroligt
bäst, han är king och ja allt, vad ska man säga, en riktig hjälte!


Tredje perioden:
Mmmmm, 2-0 ( Oscar Ahlström ) efter
1.26.. Kul kul kul, kom igen nu ahc. Det blir faktiskt megasuper tungt
för er..

"fan jag trodde dom sku kunna hämta upp det / erica. "
mm visst f-n trodde man det, kom igen nu..
Och mmm, nu drabbas Asplöven av en ny utvisning.. Daniel Johansson.
Redan tredje utvisningen för hnm, under denna match.. Voivoi.

Jag har lust och slita lös mitt hår för jag blir galen, nejmen. Alltså dom
har det kämpigt nu, verkligen.. Jösses, vad hände?
Kom igen:)

image97

5-3 läge för asplöven. SÅ KOM IGEN NU FÖR H-VETE!!!! x*D

kom igen, kom igen, kom igen, hejahejaheja ahc! (L)
jössses, det var ju sååååå nära, kom igen nu (a)
har lust och skrika och hoppa upp&ner men nej det hjäler ju såklart ej,
kom igen nu! :)

44.03 2 min HIK T. Team HIK F-OFF
dessutom så era cp'sar så kan ni hålla händer borta fr våra spelare..
japp, inte röra dem för då kmr erica o kör upp feta granar i röven på
er.. dessutom f-off, vad låter inte det som? ;--) mmm, Haha idioter.

Mmm, 17.11 och abbe blir utvisad, och inga mål lyckas dom sätta heller.
Nåja, nu får han sitta där i två minuter och riktigt tänka över vad dom
sysslar med, hoppas jag.. För jaa, vad kan jag säga? Otto är en klar stjärna!

mmm slutsignalen har gått, precis vi vet att huddinge vann ja.
nåja, längtar till hemmamatchen, lovely <3

troja fan "Troja är det enda laget i mitt hjärta, vi kommer snart och ger
er en lektion till!" mmm, tro va! -.- morr på dig.. människa!

Kastanov, ta och torka dina egna tårar. Och på tal om lektioner, just nu,
eller vad vet jag vad framtiden har o bjuda så vill jag säga dig att om ni nu s
ka ge oss lektioner är det definitivt mer troligare att småland blir exporterad
till Polen. Slickar hellre parkeringen utanför kuben i resten av mitt liv än och
får se er ge oss nå lektioner. < HAHAHAH, ägd asshole. typ iaf :')


något på hjärtat?
Postat av: PAUE säger vi

Otto min hund är så duktig. Matte ska berömma honom när han är hemma ;);)

2008-03-23 @ 17:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0