wrong, and wrong.

Hallå!
Jag har svin ont i ögonen och jag vet inte riktigt varför, fick det
helt plötsligt, eller dom är sådär super känsliga just nu eller
något, tål typ inte och kolla sådär ens nästan mot skärmen, haha!
brava, japp. jag kollade klart filmen och den var helt najsig nog
för att jag kom ihåg vad som skulle hända då och då, så ja (!)
men det spelar ju ingen roll, vill se någon annan film. Eller ja jag
vill se några st filmer, så japp, ska ta och kolla dem någon dag.

Jag ser redan fram emot nästa helg, inte för att jag har desto större
planer eller något, men jag vill ha helg och sådär, och ja vad mer
kollade runt lite här på internet, och ja jag ska göra en beställning
eller jag ska göra två iofs, fr olika ställen och ja för jag vill ha en
massa, sen måste jag iofs beställa ett armband som jag vill ha som
jag skrivit om tidigare och ja en klocka! mmm, ojoj, man vill ha så
mycket och ja snart är sommaren här, lovely!

image134

Mjaaa, klänningar och oversize t-shirtar och tunikor är ju typ
något man aldrig får nog av, ååååh ;> mm ska införskaffa massa.
o skor!

image135

Lalalalalalalalala :))

image136


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0