YEY, höjden av smarthet

Tjoho:)
Sitter här o skriver med folks. Med bl.a Erica..
Vi snackade om killar, eller Erica förde killar på tal, om
det här med skillnaderna mellan att gilla och 'kär' eller
minns inte vilket hon använde, ja att dom inte förstår sig på
skillnaden, haha. Så då kommer gunnar helt plötsligt och
skriver att jag är störande mitt i allt, och egentlligen var det
han som var störande som störde mig, men sen fick jag 1p
av honom för något (?) hajar ej själv..

Har nytt SKVALLER. Gossip M här.
Det ser finemang ut mellan E och F, japp eftersom att
båda vet 'var dom har varandra nu'.. Intressant va bloggen?
Men alltås när jag är gammal blir det skoj och läsa detta och
minnas den här tiden, och hur allt var och vilka alla var och vad
som hände alla och vad vi nu gick igenom..
E och F gillar varandra, jag visste det, vi visste det och nu är
det klart! Precis som när det är klart för ett hockeylag att det är
dags för dem att kvala så står de klart att det är heta känslor
inblandade här.. Love is in the air!

Jo jag var dum måste jag säga, eller jag var trög eller ja min
hjärna fungerade en ANING trögt.. mycket trögt..
Japp,
jag skulle nämligen komma på att haschrökande djur, alltså
flodhäst.. Jag fick hjärnsläpp och kunde f-n inte komma på vad
det djuret hette minsann, satt här och grubblade på det, men det
stod stillt i skallen på mig, riktigt irriterande, tills jag kom på det
sådär plötsligt: vattenåsna! haha, nej nej förf-n fel, flodhäst
menar jag, alltså är vattenåsnan den nya flodhästen. Wink!
Japp skämdes lite över att jag var så trög och liksom kom på
VATTENÅSNA, men åsnor är ju sådär åsniga av sig, nära släkt
till hästen, åsna häst ganska lika ändå.. och Vatten, hallå?
Flodhäst säger väll alt? flod!!! så ja, vattenåsna, flodhäst.. japp
det är nog den nya arten det.. HAHAHAA xD

Nu ska jag vara social med männsikorna, som är sociala:)
Och ja, goodbye to you!! < app, men du vet vem du är, känn
dig träffad sweeto!


SNUTTEBULLE JAMIE!!!!! <3

något på hjärtat?
Postat av: erica

maaaliiin >

2008-03-21 @ 20:05:43
Postat av: erica

fan den kunde inte publicera min kommentar ;o kanske bäst så för känsliga tittare ^^

2008-03-21 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0