You made me forget myself..

Faktiskt så fick du mig att glömma bort mig själv..
App, eller på sätt och vis åtminstone, eftersom att ja skitsamma.
Japp och i mina dumma tankar finns du, japp. Hatar verkligen mina
idiotiska tankar, för ibland kan man inte sluta tänka på något och det
är helt dumt, irriterande och idiotiskt. Jag vill rensa mina tankar,
haha eller vad jag nu ska säga, ja så att jag inte tänker på någonting
typ, eller inget speciellt iaf.. Men nej det går ju inte, ska typ springa och
springa och springa tills jag inte tänker nåmer, hmm. Lät kanske lite
mysko men ja. Någonting!
Och jag ångrar mig jätte mycket när det gäller vissa 'val' nejmen, att
jag inte gjorde si&så, att jag var så dum eller så (sn)...
Japp, och ja vad är värre än att inte få nå chanser? Det fanns inte ens
någon andra chans, det är det roligaste, alltså inte roligt men ja ni
hajar kanske. Finns inge hopp, inga chanser, nej. Och nej jag är inte
ledsen över att jag träffade dig, jag är inte ledsen över att det är dags
och ta "farväl".. Jag har haft skoj med tiden som gått, det har varit
riktigt behagligt faktiskt, japp. Glada tider!
Japp!
Fast man känner sig lite smått osäker, allt förändras så snabbt
och ja vet inte riktigt vad jag ska göra, jag har bestämt mig för att försöka
undkomma mina dumma tankar, out of my mind:)
För då blir det lättare att "gå vidare" behöver inte egentligen, bara liksom
leta upp en firre i havet, nejmen ja.
Och så känner jag mig dum för någonting jag gjort eller sagt eller egentligen
för något jag gjort och något jag sagt..

Det går över:)
Men mjaa, du är en riktig stjärna!
You don't know how lovely you are! :)
Förlåt mig.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0