finally!

hejhallå, sitter här och tar det lugnt.
Idag fick vi veta vad vi får för betyg i engelskan,
slutbetyg dvs eller det beror väll helt på, när det
gäller sista tiden, jajamen! eller alla fick inte veta,
endast dem som ville veta (!)
hade matte på morgonen och ja, imorgon är det
nationella.. prov i matte då!
slipper även göra engelska provet vilket är tur ja,
så då är det bara fyra prov kvar för min del iaf (!)
hade även syslöjd, brist på fantasi fick lust och göra
smycken, sen hakade även sofia o emilia på!
gjorde massa örhängen, dock alla nästan likadana
men olika färger, haha söta jo! och så gjorde jag ett
pärlarmband, grönt, stora träpärlor dvs, haha maow!

Ja och vad mer, slutade nångång haha hursomhelst.
Är smått trött av mig, har rensat lite i garderobena och
ja inte så mycket mer, ska snart fixa till ett par av mina
jeans, eller jag har ingen större användning av dem så
jag ska klippa shorts av dem, jo det ska jag, smart idé.
Nu ska jag iaf ta något och äta och ja, ha det bra!
pusshejdå (:

något på hjärtat?
Postat av: Malla

Lycka till imorgon med Nationella matte provet!! Kommer gå bra!! Vi hörs och ses, kom hit under helgen och håll oss sällskap om du vill, kan vi ha lite taco och film kväll!! Kram

2008-05-05 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0