goddag alla damer & herrar!

sitter här och lyssnar på fix you, har nämligen haft den
låten i skallen hela dagen idag, ska nog snart ta och variera
så den inte sitter sen resten av mitt liv, haha nejmen, den är
så bra, texten är så fin, så underbar åh! jag kan lyssna på den
om och om och om igen hundratusentals gånger om jag så
bara vill och orkar sitta så länge och lyssna, vilket jag skulle
kunna göra om jag nu inte somnade, okej vidare till annat..
idag hade vi en helt lugn skoldag, somsagt så har vi ju sovmorgon
på fredagar, så de blev sovmorgon, sen musik där vi spelade
lite gitarr, någon låt iaf, se vilket minne? den enda låten jag vill
minnas är fix you, för att jag hade den i huvudet hela tiden, haha.
Sen hade vi gympa, spelade brännboll, vissa killar mot våra tjejs.
Det var najsigt faktiskt, sen efter de tränade jag och nora, vi drog
en egen aktivitet med brännbållsträn'a och bollarna såklart
och ja sådär, tränade lite.. Och det gick finfint för oss (!)
Ja vi hade även lite egna rules när de kom och gälla själva spelet.
Nå det var ganska skoj ändå, de är ju huvudsaken faktiskt..

Sen var jag även och pratade med våra idrottslärare, om betyg.
Och jag vet vad jag ska få för betyg på ett ungefär, och ja.. Måste
bara, eller måste inte men annars också så bör jag lämna in en
uppgift, nu har dom berätta va de är jag ska göra (y) det är bra!
Har även en hel del svenska och göra, ska lämnas in nästa vecka
på onsdag redan, så de blir lite stress, engelskan är klar som tur
är (!) kan luta mig tillbaka o pusta ut när de kommer o handla om
det.. Sen är det väll bara språkval, läxförhör och ja.. Nyfiken på o
veta hur de gick i nationella - matematik nämligen. Nåväl får vänta
med det, snart är det skolavslutning, mindre än 4 veckor kvar och
ja, skönt! Har även börjat använda fb nu det är ganska nice enligt
mig, passar mig utmärkt iaf, haha. Nå hursomhelst..
Har väll inte så mycket och skriva, eller jo jag måste komma ihåg
fördjupningsarbetet, får inte lägga de åt sidan o tänka att jag kmr
och hinna, icke sa nicke, utan jag ska ta tag i den med direkt när
jag är klar med svenskan, btw så tycker jag om det så det ska bli
riktigt skoj faktiskt! Har även fottis turnering nångång, så ja..
Nu ska jag kila iväg, ha det bra, pusshejdå!

Jag glömde även skriva att Sverige spelar, nedsläpp?
23.00/30 eller 22.30? Ö ja iaf i Quebec, semifinal mot Canada..
Finland kommer möta Ryssland ikväll. Och somsagt så hoppas jag
och mååååånga andra att Sverige vinner idag, all lycka med dem! (:

image238

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0