hokki hei

vädret är emot oss, och det är fruktansvärt!
okej, det är åtminstone tråkigt för att det passar kanon
med solsken och värme för min del, och ja det är härligt
och bara njuta av sommaren, så kom hit sommarn!
jag längtar till avslutningen, tiden rusar förbi och det är bra!
fick gjort nationella matte idag, var rätt krångligt men ja.

vad mer.. jo loggar in ser här att gunnar ska spela hockey,
börja ursäkta mig, för att slå tjeckien (!)
han får väll värva lite peeps isåfall för att göra det, sen kan man
sikta på att slå usa och canada, skulle vara något, men tyvärr.
HAHA. Japp vad mer? Min mobiltelefon har blivit trackad av sms,
först trodde jag att det var nå sorts joke eller något, men icke!
nu ska jag sätta mig och plugga eller något åt det hållet, för det
behövs, en liten repetition, läsa igenom allt och sådär (!)

fortfarande kan jag knappt bärga mig,vill bli vuxen nu och komma
iväg från detta land, bara det går sina vägar så perfect!
hade även tjejsnack i skolan idag, haha mycket trevligt må jag säga,
snackades lite om junior's också! min hund var även till
veterinären, hon är gla av sig, får se hur det går för henne nu
härdanefter, hoppas det blir bra!
har även gått igenom mina hockeykort, och jo vet ni vad.. jag hittade
ett kort där s.y var, jajamen! stolt, haha nejmen.
fanns även miljarder typ på brett!

Idag blir det och glo dh, såg reklamsnutten, spännande haha.
Nejmen...
nu får ni ta och ha det bra, ska avrunda med nå pics.
och ja sen plugg, pusshejdå! (:


edmonton.
image225


image226

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0