I don't have to remind you.

I got over it!

Halloj!
Har hunnit med att kolla The last kiss, den var helt
hyffsat bra iaf, japp! Tänkte först se Shutter men nej
jag ides inte ge mig in på nå kinesiska movies,
om de är nå läskigt i dem, för då är dom läskiga tkr
jag iaf =o haha.

YOu can't fail if you don't give up?
Jag är slö, har tagit febernedsättande funderar på att
försöka sova på en stund iaf, eller nej ska kanske typ
göra något annat helt enkelt japp.
åååh vad mer, jo allt blir ibland bara så konstigt, jag
saknar dig, haha jo (!) :D eller åtminstone på sätt och
vis! inte på det där sättet som, jag har inte sett dig på
en evighet jag saknar dig, och inte heller sådär, hej
jag saknar dig här bredvid mig, du är attraktiv jag saknar
att få röra dig, nej inte så utan jag saknar dig, för
att du inte finns här nåmer... i mitt liv dvs =o för att du bara
försvann ifrån mig, you were such a great friend (!)
japp, en riktig coooling men ändå såååååå, vet ej.
a stupid cow elr nå (!)
Nu ska jag sluta älta på det, och tänka på något annat.
Typ på att jag skulle kunna ta och flytta till C somsagt.
Åh, love it. Ett främmande ställe till och börja med.
He was my idol!


why does everybody always say so?

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0