i have no fear

image222
hehehe söt va? (: kanadagåsen! mhaha

vintern är typ slående lik, fast kaaallt äre visst!
image223
Jo vad mer, jag sitter här och drömmer mig bort, och mina
drömmar når ända bort till Canada för tillfället, haha jajamen!
Ja, drömmar är underbara måste jag då säga, jo vad tänkte jag på..
Tänk nu.. Jag vill bo där, ska bo där och sen något positivt är
hockeyn, underbart! Kolla när olika lag spelar sen haha, wow och dra
till USA och glo, så nära ändå, närmare från c till usa än härifrån.
Kan dra till gränsen, eller Detroit är gasnka nära, och glo hockey haha.
Jo vad mer? Jaa, tänk på typ Supermario eller Mario Lemieux elr hur
de nu stavas jag har han på kort tror jag, iaf så tänk så ser man han,
en kanadensare! Eller hmm tänk om jag sku se Martin Brodeur om han
hade vägarna förbi Canada, han är trots allt en kanadensare och ja
förövrigt en av världens bästa målvakter, han sku jag vilja se där, eller ja
haha vad coolt eller så typ någon annan typ steve.y den där ena gobben
yserman nej yzerman ja! mm, tänk den där unga killen som dog iår,
han den där ena killen ni vet, nejmen vad heter han skitsamma iaf han som
spelade för OHL elr nå? stackars kille, bara 19 år elr nå sånt..
Nog tjajat om det.. hittade även denna lista, mysig!

  • Kanada har totalt 574 125 registrerade spelare (1,76% av landets folkmängd)
  • USA har totalt 485 017 registrerade spelare (0,16% av landets folkmängd)
  • Ryssland har totalt 77 702 registrerade spelare (0,05% av landets folkmängd)
  • Tjeckien har totalt 72 075 regisrterade spelare (0,7% av landets folkmängd)
  • Sverige har totalt 67 585 registrerade spelare (0,74% av landets folkmängd)
  • Finland har totalt 52 597 registrerad spelare (1,0% av landets folkmängd)
  • Tyskland har totalt 25 934 registrerade spelare (0,03% av landets folkmängd).
  • Slovakien har totalt 12 375 registrerade spelare (0,23% av landets folkmängd)
  • Danmark har totalt 4 255 registrerade spelare (0,07 av landets folkmängd)
  • Vitryssland har totalt 2 850 registrerade spelare (0,02% av landets folkmängd)
  • Lettland har totalt 2 740 registrerade spelare (0,12% av landets folkmängd)
  • Kazakhstan har totalt 1 800 registrerade spelare (0,01% av landets folkmängd)
  • Ukraina har totalt 1 728 registrerade spelare (0,003% av landets folkmängd)
  • Slovenien har totalt 980 registrerade spelare (0,05% av landets folkmängd)

  • nu vet ni det, skrivtorka kmr ju inte direkt på något riktigt bra och skriva hit
    så de får bli ditt och datt, men en dag C, ja en vacker dag så säger jag hallå!
    Haha, låter dum men iaf!

    image224


    något på hjärtat?
    Postat av: +G

    # Tjeckien har totalt 72 075 regisrterade spelare (0,7% av landets folkmängd)
    # Sverige har totalt 67 585 registrerade spelare (0,74% av landets folkmängd)


    jag zka lett börja zpela hockey så sverige zlår Tjeckien!

    2008-05-06 @ 16:27:27

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0