ma..and there was this guy!

hej hallå kära bloggläsare!
sitter här och tar det lugnt, fryser även rätt mycket
just nu.. Idag drog jag ut till kuben, fottisplan där
Tomppe och paue var, först trodde jag att t lurades,
haha mja men iaf. Sen kom Sorbas och så var vi där
en stund, det var as varmt ute, sen drog vi till ICA och
till gamla frasses där vi åt mjukglass, nam det var
mega gott måste jag då säga, haha!
Fick en och längta som bara den till sommaren, när
man är ledig och ja, helt enkelt har en evighet på sig
att göra en massa, och ja allt sånt där, st och ja en
massa faktiskt!

Jag var icke aktiv idag, får rensa min garderob istället
imorgon, passar mycket bättre eller ja det låter mer
lovande just nu, haha! På tisdag har vi nationella - matte!
Snart är alla nationella prov gjorda, har även ett vanligt
svenska prov på onsdag, sen kommer vi väll ännu ha i
Engelska och NO nå prov men ja! Snart är det sommarlov
tack och lov, haha.

It would be so nice to hear you telling me everyday that I'm
the one for you. Honestly, You could be the one for me, but
 know, that I'm not the one for you..
.....Hope you've found your soulmate.

Jag, Marcus och Tia på grönan (:
image219

well, jag blev kär! (:
image220

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0