önskar du kunde förstå!

helloja!
sitter här och tar det lugnt, har pluggat lite och ska nog
ta och fortsätta på en stund och ja, sen ska jag väll bara
slappa, ska nog basta fryser av ngn anledning, och sen
blir det väll desperate housewives! åh, sitter här och skriver
med bland annat erica, hehe..
Sitter samt och funderar på över saker och ting, varför ska
vissa saker vara så "komplicerade" om det nu ens är det rätta
ordet för att beskriva det hela? varför ska vissa saker vara så
krångliga, så otroligt svåra att förstå sig på? och varför är
det svårt ibland att bli förstådd? mja nu behöver det inte vara
precis mig jag talar om ändå, haha. men varför ska vissa vara
så konstiga? och ja allt för dig, jag hoppas allt löser sig!
 jag är smått trött av mig, imorrn är det syslöjd kanske ska ta
& passa på och sy något, för nästa gång vi har våran.. 'riktiga'
syslöjds-lektion om vi nu har den ska jag forts med smycken.


huhu, hade den i skallen btw! (:



japp, även denna har jag i skallen! (:
dock ingen musikvideo här, endast låten!



och så avslutar jag med någon bild jag är kär i!
fick bli fort mcmurray!
image227

något på hjärtat?
Postat av: erica

du menar nog inte mig med det här:
"Sitter samt och funderar på över saker och ting, varför ska vissa saker vara så "komplicerade" om det nu ens är det rätta ordet för att beskriva det hela? varför ska vissa saker vara så krångliga, så otroligt svåra att förstå sig på? och varför är det svårt ibland att bli förstådd? mja nu behöver det inte vara precis mig jag talar om ändå, haha. men varför ska vissa vara så konstiga? och ja allt för dig, jag hoppas allt löser sig!"
men jag började bara tänka på min o F:s situation när jag läste det.. :/ :) :(

2008-05-06 @ 19:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0