Open up the window.

Hello out there!

Har kommit hem tidigare.. Har fått gjort svenska uppgifterna,
även de som skall lämnas in senare så nu är det överstökat, huh!
Verkligen skönt, är klar med i princip allt förutom haha förjupnings,
tar sin tid men till nästa vecka ska den vara klar, jajamen:)
Får lägga ner hard work work på den iaf. Ikväll är det Desperate
Housewives, det missar ni väll inte? njeh.
Och så startar nya avsnitt av Gossip Girl, hurray!
Har somsagt väntat på att se, vill som inte tjuvkolla avsnitten genom
att tanka hem, fast nu är det så att jag missat så jag får ta ner ett par
avsnitt och ha en lite gg-dag.. Tror det var två, eller ena såg jag typ
halva.. Och om jag inte lyckas täänks ner nå bra så ska jag kolla dem
hos Nora.. Dagen har varit rolig, fast nu krånglar f och vill inte göra som
jag 'säger', f kan inte använda den förra förkortningen pga klagomål
av en viss person, hahaha.

Well, nu ska jag hitta ¨på något annat,
avrunda här, på återseende:)

-nåniin, ska vi dra till coop? -emilia

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0