pollen + ont!

hejhopp:)
kom hem här för en stund sen, har nämligen varit i finland. jajamen!
har packat upp och sånt där, snart ska jag börja fiffla med mitt
fördjupningsarbete, ska omarbeta faktatexten så att den blir lämplig,
jajamen! Har 'arbetat' nejmen gjort en massa sysslor nu när jag vart
borta, och pollen, det är bland det värsta just nu eller ja jobbigaste tiden
lugnt, det är så irriterande och ögonen känns svullna och det kliar och
svider och lite vadsomhelst, man kan ju inte ens andas ordentligt..
Och dessutom.. så har jag gjort någonting märkligt med handleden,
och jag kan inte komma på vad, kan ej vrida den så mycket för då tar
det typ emot och så knakar det till och den är lite svullen men jao, får se
vad jag skall göra åt det. Kände förresten på vattnet i älven och det var
svin kallt, handen fick typ köldskador, nja inte direkt. Var iaf härligt väder
och sådär:) Läste även en intressant bok, som jag köpte då, vad den
nu hette.. Hursomhelst ska jag beställa tid till frissan typ imorgon så
ska det fixas, jajamen en liiiiiten förändring ska iaf ske..
Men nu ska jag avrunda, på återseende:)
Ha det bra.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0