s-d!

hejhallå!
paus i hockeyn somsagt, och jo jag tycker att sverige
spelar bra idag, riktigt bra ändå.
Nu leder dem över Danmark med 4-0 vilket är bra!
Jo och matchen spelas i (?) Quebec väll? och dit vill
jag åka för det är typ där jag vill bo under mitt vuxna liv
såklart. Jo första målet var snyggt, helt seriöst nu bästa
ordet för målet är SNYGGT! alltså jösses kenny.jönsson
är kung, och jo andra målet var ju också najs och tredje
det var coolt, wow weinhandl! han är najsigt han!
nejmen ja! och fjärde målet det var så
plötsligt inget man trodde sku i mål, det kom så poff! haha.
Braca strålman! Otroligt bra!
Och ett stort maximalt plus för Douglas Murray, inte nog
med det att han bär världens sexigaste efternamn och är
allmänt hot, han är duktig och stabil och ja, han är en stor
idol i mina ögon, en big favorit redan! Och ja
Lundqvist tar de som ett litet asplöv, haha asplöv får en och
ja, jag vet inte, mja! haha han är duktig, han är kung helt
enkelt måste jag då säga!

Andra matchen spelas i (?) Halifax!
mellan Canada och Norge, och Canada leder med 1-0.
Gjorde det nyss när jag checkade iaf (!) haha.
Jag undrar vilket lag som vinner VM detta år.. Hmm.
USA är bra nu och ja, Canada och Ryssland såklart och
ja, sen finns ju.. Sverige & Finland ((((:

Men nu ska jag kära ner mig framför hockeyn igen, haha.
Ha det bra, hejdå! :)


swe-den!
En liten uppdatering här igen.
Sverige vann över Danmark med hela 8-1.
En mycket bra match tycker man ju, dom spelade bra
och det hoppas man att dom gör här framöver.. (y)
Minns ej hur målen kom sen jag skrev sist, men tror det
var i stil med.. Fabricius, Wallin, Weinhandl och Mårtensson!
Rätta mig om jag har fel tack, Lundqvist var alldeles för bra!
Och det tackar man honom för. Intressant och se hur det skall
gå mot Ryssland..
Matchen, eller ställningen mellan Canada-Norge vet jag inget
om, nyss var det fortf 1-1 iaf, ser icke bra ut för Can's del.
Dom borde iaf vinna, där spelar förresten två av mina idoler!
haha intressant fakta jag vet, men det är sant, två därifrån..
ska försöka se positivt på det hela, och hoppas på att det går
bra! Finns det ingen chans så ratar jag inte grannländerna
direkt, men finns det ingen chans så vill jag att can kammar
hem guldet! Men heja på Sverige är självklar, och ja det skulle
passa utmärkt perfekt med vm-guld!
Dessutom skulle världsrakningen vara på sin plats för Tre Kronor.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0