Torsdag (!)

även en låång helg nu, skönt.
det är absolut megafint väder ute, skit varmt man
dör nästan av värmeslag när man sitter ute en stund
eller så, haha. igår var det också as varmt, härligt nu
när de blir sommar.
Japp, igår så drog jag till stan nångång vid halv ¨åtta
eller något med Sofia, där träffade vi sen nora, erica
jonna och någon, eller jaa träffade ju en massa folk
iofs, elr de var ändå inte sååå mycket folk där på stranden,
brasan brann typ as lite, dom fick tydligen aldrig den och
brinna, så ja! sen promenerade vi iväg till shell, var
tvungen o gå på toa men neeej det var låst, så vi kilade
iväg till max, sen drog jag och sofia dit vid vårdcentralen
där vi mötte gurra, drack våra milkshakes där, o ja så
tappa g sin milkshake, o vem skyller han det på? mig
jo! haha, sen kom det en massa peeps dit, sen kom
även matti, hon var liiite full haha. mja sen vare bara och
traska till stranden igen, brasan var dock inte då heller
igång, mhahaha. sen drog vi till max än en gång där vi
träffade paue, emma, emmy, alle, jonas o marie, jepp!
sen satt vi där en stund, och ja chillade sen drog vi till
shell där det fanns en massssa folk, sen till frasses
där jag höll på och avlida av spasmer o sen home.
var skit trött, somnade 'tidigt' och vaknade även tidigt idag!
Har tagit det lugnt, kopplat av med en bok, haha och
pratat med sofia, hon är ju somsagt i sin stuga nu men
jao, nu ska jag kila iväg, ha de bra (!)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0