tuff dag!

slitet!


hejhallå som jag skrev inatt så var jag ju ute med
peepsen igår, tack alla för en underbar kväll! haha.
nejmen hade det skoj, jo det måste jag då säga.
alla var så trevliga och goa av sig så ja, iaf..
när jag kom hem så satte jag mig framför datan för
en liten stund och så drog jag och la mig, men så
vaknar jag kanske 1 timme senare eller ja, 2 timmar
eller nå av att huvudet dunkar, hela jag kokade typ haha
och ja jag kunde knappt röra på  mig från början, men
ofc visade det sig att febern tagit mig, 40 grader (!)
ingen vidare tur, förra året var jag även sjuk i hög feber
denna dag, då det är tomppes födelsedag, ligger nå
mysko i det hela =D haha. hursomhelst har jag yrat..
för jg har för mig att gunnar har stått i mitt rum och att
jag bett honom ge mig termoemtern så jaa, men
det visade sig vara feberns fel, jag yrade väll bara, pratade
åt något, hallucinerade hahaha (!) nejmen, sen har
jag även gått i sömnen vid fem på morgonen, allt
tack vare min feber, sen vaknade jag kvart i sju, fortf feber.
Steg upp, orkade knappt stå på benen så jag somnade.
Väcktes av ett sött sms från Erica (!)
Sen hade jag bara 39 grader och jaa har typ sovit hela
dagen, elr jaa, kollat filmer och serier och sånt där, har ej
orkat med något, haha. Ikväll blir det och se hockey!
Kom igen Sverige, ta ryssarna!

Jo igår trodde jag att vitryssland sku vinna mot ryssland
dom ledde väll med typ2-1 men jaao, ryssarna vann ändå
sen, blev väll 2-2 o sen vann ryssarna i förlängningen elr nå.
Och nu leder vitryssland mot tjeckien, jag måste då säga att
vissa lag blivit mkt bättre, medan vissa spelar sämre iår, som
var mkt bättre förra året, typ ryssland, okej canada har inte heller
spelat liiiika bra. men iaf (!)
ryssland har ändå bästa laget, bästa spelarna, men dom spelar
ej så bra ihop, dom får inte ihop det hela ;o så kan de va!
nåja, hoppas sverige vinner idag (!) sku vara bra!


men nu ska jag avrunda, mår så illa så.. ska nog vila (:

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0