wei!

Halloj alla bloggläsare!
Sitter här just nu och tar det lugnt.
Somnade rtätt så tidigt igår, eller idag
eller när det nu blir, tidigt för att vara helg iaf.
Jag vaknade två-tre gånger under natten, sista
gången jag vaknade så hade jag såååå hög feber.
det var jobbigt som bara den, men sen när jag
vaknade på morgonen, rätt tidigt så hade jag typ
inge feber alls, eller hade sådär just och just, har
tagit febernedsättande nu iaf.

har även hunnit med att baka bullar, eftersom att
mamma höll på med munkar så fick jag somsagt för
mig att göra några bullar, blev ju sugen, så ja! dom
blev goooa, nam, mååst ju smaka! nu ska jag ta och
se någon film, vila helt enkelt. ha det bra!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0