what if we don't wanna be found

hejhallå:)
kan försöka skriva här lite kortfattat.
vart på någon sakelisak och lyssnat på ngn debatt idag från
08.30-11.30 typ. For sedan och käkade på frasses, drog dit
med Sofia, Mattiw och Tomppe:) Var även till Max en sväng eftersom
att Emilia, Nora & Erica var där, drog vidare till frasses igen och sedan
runt till affärer för att checka om dom hade håravf.
Hursomhelst så  måste jag beställa tid till frissan nu här någon dag
framöver, ett måste! Drog hem och ja, drog ut till marielundsbacken
och satt där tsm med sofia, erica och tomppe, drog lite 'modellande'
sådär lite speciellt, haha ska även skriva en s-novell åt sofia jo
minsann, hahaha. Mattiw kom också och satt där med oss en stund..
Sedan drog vi mot staden, först till ica där jag köpte mig 8 böcker,
sen kom Nora även dit och joinade oss, eller ja vi väntade på henne
där, sedan drog vi till järnvägsbron, så fin utsikt, vackert!
Och solnedgång och allt, mm vad nice. Fast.. Jag är höjdrädd, eller
visst kan åka fritt fall etc.. Men kände ett viss obehag av att stå där
av någon konstig anledning.. Nåväl, Sofia tomppe och Nora gick över
till finska sidan osv.. Drog till stranden där vi 'busade' som småbarn,
oh man är bara barn en gång, det var även skoj där!
Sen drog vi vidare, förflyttade oss då och då, och så bar det iväg hemåt,
blev så kallt!

Så ja, ska stiga upp vid 7 på morgonen, sen bär det av till
Finland. Ska nog lägga mig närsomhelst, kommer hursomhelst få för
lite sömn denna natt, så jag får återuppta den 'förlorade sömnen'
nästnästa natt :) Ha det bra iaf, på återseende!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0