Where do I start?

Skogshallon och tre kronor ;*

Hejhallå, vaknade rätt tidigt idag, eller tidigt och tidigt men typ efter 10
nångång iaf.. Segade mig fram genom dagen och så har jag vart
hemma hos Tomppe där det var en hel del folk, nämligen för att fira
honom, proppade även i mig en massa godsaker så man har typ
jäst en hel del där, haha nam det var hursomhelst trevligt, spelade
golf, bowlade och spelade baseball, ganska så roligt på wii såklart.
Testade hoppa studsmatta, men hade alldeles för ont så ja, haha.
Hade det iaf trevligt där och ja, sen kollade jag även första perioden
av hockeyn där.. Då finland tog ledningen med 2-0.. Det var det, det..

Hursomhelst så drog jag hem sedan för att se resten av matchen
osv.. Somsagt så spelades matchen mellan Sverige-Finland nu
idag, började 21.00 hursomhelst. Under första perioden tog Finland
ledningen med 2-0, icke bra alls. Plus att Sverige hade Liv i mål, han
'är duktig, men inte på denna nivån, hade hellre t.o.m lagt hento eller
lundström. En självklarhet är ju att jag helst sku se lunkan, men han
var inte praa, alltså han var icke kry nej. Och Tellqvist hade jag lagt, men
jag menar hellre än L så ja, om ni hajar.. Sen tänker dom fel och så
men då och då spelade dom mkt bra, men slarvade för mycket..
Finlands målis var mycket bättre idag än igår, han höll nollan..
Liv fick typ 13 skott varav han släppte in 4, Bäckström (finlans målis)
fick typ 26 skott varav han släppte in typ 0, elr ja noll. Något åt det
hållet vare iaf, sånt är de, that's it och vi lever med det..
Finland vann hursomhelst med 4-0 och så är de, Nu hoppas jag
att Canada ska ta guldet! :)

image247

Robert Nilsson, kingig, love!
image248


kronwall... lunkan.. ja henrik lundqvist, absolut bäst och även mkt snygg ;* kungen!
image249

btw.. jag diggar denna bild såååå!

något på hjärtat?
Postat av: erica*

asså min henrik är förjävligt sexig på den där bilden ;*

2008-05-18 @ 19:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0