Nobember: Is it you; or is it me?

Det lär bli ett något längre inlägg iaf. Ska se om jag har nå bilder och
publicera här när jag ändå uppdaterar så. Börjar med fredagen!

Slutade skolan någongång före två. Promenerade iväg till det nya centret
med Nora och så tittade vi runt i affärer och så, träffade på min bror och
Tia och så var vi och fikade på Karkiainens. Mmm! Sen så promenerade
vi iväg till skopunkten där vi tittade runt en snabbis och så åkte vi hem till
marielund. När klockan var sex eller något drog vi iväg på hockeyn. Ja,
Asplöven - Kalix. Och dessutom var det fri entré så det var mycket folk där
och det var ju positivt! Asplöven vann med 7-0! En riktigt bra match ju ;]
Var där tillsammans med Nora, Marie, Pauline och Jonna!

Sen under kvällen eller någongång efter tio kom Sofia och Tomppe hem
från Luleå så då drog vi ut till stadi. Var till sj, eller där bakom och gick
efter rälset och pratade om ditt och datt. Sen drog vi till någon busskur där
vi hade deep talk typ. Snackade om aborter, om skadade barn och något
som var att överdriva enligt Tomppe. Ha ha, hade värsta diskussionen.
Sen drog vi till Max där vi satt och prata om lite vad som helst. Ja, sen drog
vi till marran och hem.

 




Igår var jag och tittade på hockey, två matcher t.o.m! Först var jag och tittade
när Asplövens u16 spelade mot Luleå, och den matchen slutade 3-3. Sen
satt vi och pratade om deras 'kemi' i laget, haha. "gå & sätt dig jävla tjock-
skalle" man hör ju hur positivt det laget är. Ha ha. Och så tittade vi på div2s
match. Asplöven - Kiruna City. Den matchen slutade 2-4.

Efter det drog jag hem och så drog jag ut med Sofia till stadi. Var förbi max
och tog en dumle blizzer, sen väntade jag på henne medan hon åt. Och så
filma vi lite och var allmänt dumma! :) Vad mer om helgen? Hm, ja sen så
åt jag jätte god efterrätt igår + middag dvs. Aw tigerglass och after eight är
gott (y). Sen så har jag umgåtts med Viktor:)
Och ja, idag är det fars dag! Hej, världens bästa pappa!

Idag blir det hockey igen för den delen då a-laget möter Lycksele. Nå nu ska
jag kila iväg. Har skoluppg jag borde ta tag i. Ha det bäst!


Äsch nej, jag hade inga bilder typ!!!

något på hjärtat?
Postat av: Isabelle

Den fikan såg ju mumsig ut! Sugen man blev! =)

2008-11-09 @ 12:26:30
URL: http://importeradskaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0