November: At least I can say I tried!

Mmm, det kan jag göra! Och du är körd.
Och jag ska promma med Marran, även fast det regnar/snöar.
Vädret har beslutsångest, och det har även jag.

Den här dagen har spenderats i skolan och i gymmet. Började
vid 08.10.. Upptäcker att vi inte har datorkunskap då våran lärare
är borta så då var det bara och vänta tills efter 9 då det kom två
tjejer och föreläste om Afrika. Det var bra, och ganska intressant
och lyssna på dem..
Sen hade vi fea och matte och lunch och gympa. Och under gympan
drog vi istället till gymmet och gymmade. Fy bubbland vad skönt
det var. Och jag har ett starkt band till löpbandet, he he.

Å ja, nu sitter jag här och väntar på att mitt hår ska självtorka. Sen
ska jag fixa det och fixa mig och så ska jag iväg. Ska på midddag.
Fast det är först klockan fem. Ja och vad mer? Sen klockan sex,
då jävlar. Då ska jag promma med Marie från stadi till kuben.. För
att sedan bänka oss där. Och titta på hockey ofc. Heja på Asplöven.
Hoppas på att dom vinner över Kiruna osv.

Äsch. Mer har jag nog inte och säga. Ska kika kring mina bilder
eller lägga in bilder eller något. Hmm.

FATTA FAILAT DET BLEV!!



Nu fix och trix. Ha det bäst!

Och jag förstår mig inte på dig, inte det minsta nej!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0