November: Confused!!!!

More spiritual, more nostalgic.

Sitter här i och tar det lugnt. Ska snart ta och dyka ner i sängen.
Precis, dyka ner eftersom att det låter härligt. Och jag får lust och
dra och bada, jag vill ha sommar så att jag får bada i havet!!!
Japp, och så är jag rätt trög om jag får tillägga det hit.

Måste bara vänta på att håret torkar lite eftersom att det måste
självtorka!! Annars blir det blä. Och nu ska jag typ om håret vill lyda
mig köra på lockigt, kiva juttu! Det slits när jag fuskar med
hårmördarn så det vore bra och vara ifrån den ett tag, he he.

Jag har pluggat, pluggat och pluggat i princip. Sen så fick jag ett
sms av V som undrade om jag ville göra nå. Så då var han förbi här
och chilla! Eller nej, vi fulade oss. Grimaser fo sho'
Och en till sak... Ha ha ha jag må låta lite fjollig men jag är bäst när
det handlar om arga leken, förlåt men det är så otroligt nice.
Och det är något jag äger sönder v på. Och mobbas det var jag också
rätt haj på till sist. men "henne är ju bäst, och hons hår är så fint":))

Jey, nu ska jag kila iväg och göra mig iordning.
Skola imorgon och plugg. Ha det bäst! Pusshejdå.

typ mitt normalaste normala jag:)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0