November: Dagen i sin ära or.

Ge m ett fungerande internet så blir jag glad.
Vaknade någongång efter elva. Och så drog jag iväg
med ma parents + tindra och thea till shoppingcentret.
Tittade runt där lite smått och så glodde jag på någon
clown som var där, ha ha kul grej. Sen fick flickorna
ansiktsmålningar, och dom ville ha något simpelt som
ett hjärta. Gulligt! He he och så var det en man eller
kille eller vad jag ska kalla honom för som satt och flina
det såg ut som att han hånade mig, för att min mor kallade
mig för ryss =)

Sen så drog jag hem och så drog jag till centret igen
för att köpa en mössa bland annat. Var där tillsammans
med Sofia och Tomppe. Åt på arnolds. Än en gång och det
var helt enkelt bäst. Arnolds är en stor favorit.

Chilligt.. Chilligt.. Var stolt över det namn du bär.
Och så chillade vi och så. Var till tomppe där jag höll på att
bli uppäten av doggen, tittade på medan sofia spelade och
så gjorde vi väll inte så värst mycket mer. Tittade på klipp på
1000apor. Och det snöade lite, och det är ett bra tecken iaf.
Och så kom jag hit hem, och då har jag bara tagit det lugnt
och pratat med viktor osv.

Imorgon blir det iaf hockey.


 

 

 

 

 


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0