November: FÖR FANKEN!!!

Välkommen november, snart är det december.
Vad innebär inte det? JO om inte jul och hela kittet. Nyår och allt det där.
Snart kommer nog snön. Och då menar jag så att marken är vit och ja..
Vad trevligt. Wow, snart är det sommar igen. Jo tjena, en gitarr ska jag ha!

Sitter just nu och bloggar haha, och pratar med Sofia i telefon. Det är trevligt
och det är en vana faktiskt. Långa telefonsamtal som ofta bara består av
mm:anden! Så back to förra dagen. Drog iväg ut och så mötte jag Sofia och
Tomppe på vägen. Drog till Tomppe och chillade där. Sen var vi till stadi bl.a
sj och hälsade på Jessie eftersom att hon var där osv. Var där ett bra tag och
snackade om ditt och datt, kikade slutet av idol och så drog vi iväg ut till stadi
sen efter det.

He he, var till Max med mina grisisar. Okej dom var värsta grisarna. Jo för såhär
var det.. Sofia och Tomppe käka där, hämtade kaffe osv. Vad tror ni inte dom
börjar göra sen? Ja givet. Grisa som fanken. Haha, grylla med allt möjligt och ja.
Lustigkurrar! Sen så började jag titta på Walk the line osvosv. V var förbi här och
ja :) Blev aldrig och titta klart filmen för min del. Skoj hade jag iaf trots min
trötthet vilket jag förnekade. Ha ha, det är inte skoj och vara trött ju. Nä nä.
Sen gick jag och la mig när min faija vaknade eftersom att han sku dra iväg
och jobba. Moi. Nu ska jag kila iväg, hoppa in i duschen osv. Sen ska jag ut med
Sofia. Ha det king!

fail. hihi
 

Ha ha och ibland är det fett mys och bara vara för sig själv. Stänga allt annat
utanför sig och liksom koppla av och bara fundera över allt och ingenting.
Som att söka efter en hel del svar, man aldrig får nå vettiga svar på. EY. Så
jag är en tänkare. Och jag är förkyld. Blä för det.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0