November: Gårdagen, today och morgondagen.

Handlar väll alltid lite om vad som helst.. Vi börjar med

Gårdagen, 5 november 2008 för att vara pedant.
Började bra, chill dag faktiskt. Kom hem någongång vid fyra tiden
från skolan. Käkade full av stress och gjorde lite ditt och datt på några
få minuter exklusive käkandet. Och fem över åkte vi iväg mot stadi och
så fick vi vänta på en snigel erica som hade glömt bort och passa sin
mobil! Tjena. Vilket hade sina följder, en väldigt stressad Malin med ont
i magen, ha ha. Vi kom fram iaf i tid och så hoppade vi på bussen tsmns
med Sofia, Mathilda och Fredrik. Makade mig dit på säterna med Sofia
och så åkte vi iväg med supporterbussen mot Piteå.

Bussresor är trevligt, speciellt när det är mörkt utomhus. Satt och snackade
om ditt och datt och så lyckades jag nästan lura i Sofia att det där ena där var
värsta kärnkraftverker ala den i chernobyl 2. Ishallen bär inget vackert namn i
Piteå, däremot är den fin där inne fast så otroligt jäkla trång så att man verkligen
uppskattar kuben. Man sitter för det första ihopklämd med 'grannen'. Bestämda
platser och allt att hurra för. Och så fick benen knappt plats där, hovva!

Matchen: Asplöven var lite sega, men där ett tag var det definitivt dom som ledde
spelet om man nu säger så. Piteå är ett bra motstånd, mycket imponerande ju;)
Wow! Var faktiskt riktigt roligt att få vara med där och följa Asplöven och skrika som
stuckna grisar! Fast stolsgrannen var absolut inte glad då han hamnat bredvid
Ahc-fans! Han fick sitta där och grimasera mot oss och hålla för öronen, haha mao.

Piteå-Asplöven 4-3 Str (2-1,0-0,1-2, 0-0, 1-0)

1-0 Maksim Matuskin
1-1 Markus Lundberg (Pakisjärvi, Huhta)
2-1 Olov Lundqvist (Lundberg, Wikberg)
2-2 Urban Omark (Vikeväinen, Lundberg)
3-2 Jonas Berglund (Karlsson, Ställ)
3-3 Joni Lindlöf (Oikarinen, Vikeväinen) 

Str 4-3 Maksim Matuskin (och ja, straffar är bland det värsta som finns)

Sen vare bussresan hem. Sov halva biten osv. Och så hoppade jag av vid
björnvägen. Prommade hem, stötte på en creepy typ med slagträ och en aning
full. HA ha, fast han var ok! Som tur var. Sen somnade jag vid två någongång inatt.






Den här dagen börjades med bastu, ha ha på morgonen! Det är så skönt så
aohm, går inte att beskriva hur skönt det är! Sen vare dags för skola 11.30. Hade
Historia elr självstudier så jag arbetade lite med nå uppgifter, sen vare hål till
14.20 då jag var till jourlivs bl.a med tomppe, disaster! Ha ha han failade så hårt
igen. Fick gjort min uppg om det Amerikanska valet och ja. Sen hade vi Svenska
och så mötte jag Viktor. Var hem till honom, tittade på en stor favor "John Tucker
must  die".  Och så höll vi på att fula oss som vanligt, eller det är nog jag som
drar  igång me det. Och så fick jag äga lite extra på arga leken och så tog vi det
lugnt. Och så drog vi iväg till kuben.

Sen har jag chillat hemma. Ska strax göra lite engelska. Och så ska jag fortsätta
mitt samtal med Sofia vilket jag aldrig riktigt avslutade här tidigare. Får se hur vi
gör ihelg. Äsch det återstår och se ;) "Whiskas, om katten själv får välja"...
klockrent:) Och imorgon ska jag umgås med Nora och så blir det hockey tsmns
med henne på kvällen osv.

Nu ska jag kila iväg. Ha det bäst!
Ska nog ta och uppdatera ett enbart bilder-inlägg här lite senare.
Kanske tar och gör det nu under kvällen. Hello Arizona, Goodbye Bafama.

Och förlåt för att inlägget blir lite långt, med pics och allt! Ha ha

i can see you


snygg ;] -men ta en bild då, nog vet jag att du vill.



Aja.
I'm tender in your arms
Reaching inside of me
Bringing the love I need
The loneliness has gone

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0