November: Ge mig helg

Tänkte dra en uppdatering. Har vart utomhus ett tag med vovvsingen
och mamsen och härjat, sen har jag ägnat mig åt pluggandet. Det är
som något man bör ta tag i! Fast vad gör man när man är trött? Ha ha.

Och jag längtar tills på fredag för då är det hockey bl.a och då är det ju
helg förstås. Så underbart skönt med helg ju. Och idag så fick jag veta
något roligt, och så läste jag något väldigt underligt, må denna värld vara
helt underlig och obegriplig ibland, det lustiga dyker upp i varje hörn.

Så imorgon har jag en lång dag från ca åtta till tre. Sen så får jag se hur
jag gör. Blir väll plugg och så ska jag väll umgås med viktor. Sen så har
jag väll inte nå andra planer direkt. Äsch nu ska jag få Marie och berätta
om något hemligt brev som jag snokat i, hi hi. För jag hajar ingenting.

Hemliga brev och frimärkssamlare.

Btw mina hemliga läsare, jag säger så bara för att jag
inte vet vilka ni är :$ jo, som ni kanske inte vet.. Även om
de nu finns läsare jag vet vilka de är så har vi kan man
säga gjort en upptäckts.

Jag skelar med ögonen, kanske inte hela tiden då men
dom "tittar lite bredvid varandra".

har ingenting med bilden och göra, allmän info bara


något på hjärtat?
Postat av: f

jag är trogen läsare så du vet! (:

2008-11-10 @ 22:31:34
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se/
Postat av: L

Lääser också (;

2008-11-11 @ 15:09:58
URL: http://lindaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0