November: hey, do u wanna be a star?:)

Det var då skönt med sovmorgon.
Kom till skolan någongång med Nora och Tomppe. Var
och åt och så, var till lillrummet och joinade Marie och
Jonna, sen kom även Emil och joinade. Går ut då jag ska
ta mina feaböcker då en nyckelknippa kommer flygandes
i korridoren rakt i skallen, aotj. Bula+blåmärke och litet kött-
sår sitter fint just nu. Ha ha tack Jesper.

Kommunhuset. Rött ljus Vs. grönt ljus.
Sen var vi till kommunhuset och vandrade runt där. Lyssnade
lite på vad en man berättade och så drog vi tillbaka till skolan.
Hade svenska, och under svenskan drog vi en hel del slutsatser.
Chockerande. Överraskningar. Det är den här tiden under året..
Sen var det Nk med en massa ljudeffekter och svamel. Jag höll
på att bli riktigt insane eller något. Blä vad uttråkad jag var. Fick
gjort alla instuderingsfrågor som tur är.

E's place, tuckex, babbel och tv.
Slutade tidigare. Drog hem till Emilia tillsammans med Nora.
Där vi tröck i oss en massa tuckex och snackade om ditt och datt.
Mys och jag har haft ruskiga jul-feelings all over me hela dagen.
Snön är så bäst. Och det är mina nära och kära med. Och julen
börjar närma sig och det är underbart, en sådan underbar tid...
Och jag måste ringa Sofia idag, senare då jag inte vet när hennes
apu slutar. Och här någongång ska vi hitta på nå mys kom vi fram
till när vi var hos Emilia.

Winter wonderland.
Och just nu fick jag lust att lyssna på en massa godingar, xmas
songs framförallt. Man får en sådan skön feeling. Och så vill jag
ge mig ut i snön, vilket jag kanske gör om en stund med min aya.
Och så vill jag trycka i mig pepparkakor och kolla på "Ensam hemma"
filmerna. Å, snart börjar dom nog sända dom på tv:n. Bara för bra!
Och min pojkvän är så fin hela han, och så snäll. Och jag vill umgås
med honom nu.

Och ett stort grattis till Mathilda som fyller år idag!
Se så, hon fyller år idag. Grattis Mathilda på 16 års dagen.

Hu, nu ska jag ta tag i mina engelska uppgifter och sen ska jag se
vad jag kan göra åt finskan. Hoppas det funkar bättre den här gången.
Ha ha, och så ska jag vänta och se om min bror och tia kommer. Ha
det bäst!

mörka bilder: erica, tomppe, jag, emilia&nora, aya&nalle, nkboken!
 
 
 


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0