November: I'm leavning my fingerprints on you.

THIS WEEK...

Och det är verkligen king och sjunga denna djävulsktbraiga
låt med Katy Perry - Fingerprints.
"
aaaoh, i'm leaving my fingerprints, i'm leaving my fingerprints on you"..;)


Och denna likaså:
Katy Perry - One of the boys


Katy Perry - Ur so gay ( MIN ABSOLUTA FAVORIT)
You're so gay and you don't even like boys, lalalalaa.



Katy Perry - Use your love!!!


Och sist: Katy Perry-Simple



Värsta musikinlägget ;] Men där har jag listat mina top5 favoriter med Katy Perry.
Och jag diggar verkligen dom låtarna. Typ this week eller något. Och trots dessa
kommer jag ändå att dra en dagens låt, ha ha. Dela, dela, dela med sig.
Musik,musik,musik är något jag skulle kunna uppdatera om 24/7. Musik är bra.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0