November: just a little bit...

frightening :)

Test1: Är du ett mobilfreak? Månne om.
Som om man är ett freak pga mobilen. Ha ha.

Är du ett mobilfreak?

var ligger din telefon när du sover?
- antingen bredvid mig i sängen elr på fönsterbrädan.
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier?
- så gott som aldrig, ha ha
 hur känns det när du inte har din telefon på dig?
- Chill. Ingen som kan nå mig, yippi. Skämt å sido.
Det känns för tomt.. Och då menar jag tomt!
får du någon gång höra att du är en telefonälskare?
Varför skulle jag?
 hur många samtalsminuter har du ringt?
Snart 101 timmar.
hur många telefoner har du haft det senaste året?
En trogen
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig?
Varför skulle dom?:o
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg?
Ring mig när du kommer hem:)
vad står de i de senaste skickade sms:et?
Jag är skit nöjd :D
vem är överst i listan över missade samtal?
Pappa
vem är 6a på listan över mottagna samtal?
Viktor
vem är 2a på listan över uppringda nummer?
Marie
 vad har du som bakgrunds bild?
Iiro Itämies :)
hur mkt batteri har du?
50 %
vem är 8:onde kontakten på din kontakt lista?
Brorsan
vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? 
Som vänner ALLA. Annars så vet ni!
vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista?
Gina
 vad heter din mobil, som bluethooth namn?
M
den bästa låten på din mobil?
Ha ha, ja ni. Lätt Bobban! Redemption song.
den sämsta låten på din mobil?
El chombo typ.
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? 
En "jag gillar dig" bild, klotter grej fr häfte.
hur mkt är klockan när du gör detta?
20:23

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0