November: Krigsromaner + handgranater.

Att det bara fanns en enda person jag tänkte på medan
jag gjorde testet var väll ingenting att förvånas över. Jag
vet vad jag vill. Men vad har den automatiska tankegången
med de innersta känslorna att göra. Så jag söker svar, ett
test hjälper oss ingen vart.

Eftermiddagen har spenderats tillsammans med Sofia i
kuben. Har varit och tittat på en träningsmatch. En match mellan
j20 och u16. u16 hade ledningen där ett tag. Men j20 vann hur
som. Där satt man och tänkte på idolerna genom dessa tider när
man tittade på hockeyn. Och vilka är inte dom två? Jo Abrahamsson
och Darcy Corcoran. He he, så intressant. Jag vet.
Och så tog även Malin tag i sina allvarligaste problem på kuben. Sin
manlighet. Nejmen idag skulle jag gott och väll kunnas kopplas med
en kille. Wow. Och så träffade jag födelsedagsbarnet.

Resten av kvällen ska spenderas med bastu och sh. Nu ska jag
börja avrunda. Se om jag hittar nå bilder och bjussa på! Ha det bäst.






något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0