November: mmm, just idag är jag stark

Imorgon är det 1 månad kvar till julafton.
Inser hur tiden bara rusar iväg.

Idag är det hockey som gäller för min del. Med tjejorna.
Och jag är redan jätte sugen på att titta på hockey. Men
som sagt så är det inte så länge tills klockan är fyra....
Positivt. Om en liten stund ska jag iväg till affären med
Nora och sen ska jag försöka vara hemma ganska så
i tid så att jag inte behöver stressa sen.

Jag sitter fortfarande och nöter T.I - Whatever you like.
Just nu känns det som att den låten når sådär till en som
bäst. Ha ha. Äsch, nu ska jag fixa mig fort och sen ska jag
iväg med Nora. Ha det bäst.

Jag är kär
Är du?


något på hjärtat?
Postat av: erica*

jo det är jag :) och jag är glad att du också är det.

2008-11-23 @ 19:37:08
Postat av: noora'

nää, det är jag inte.. men den där T.I låten är ju bäst. :D haha

2008-11-24 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0