November: Och ett normis inlägg.

Ååå baby, you can have whatever you like

Som sagt så vilade jag här hemma under dagen, somnade på
soffan och så märkte jag att jag fått sms osv. Sen så chillade jag
och så kom Viktor förbi här. Så ja, har umgåtts med honom under
kvällen och så har vi börjat kolla one tree hill från början, jag tyckte
det var dags för min ena box att sluta damma för ett tag. Så skoj
och börja se om från början. Så jao, vi såg typ 2 avsnitt och ja.

Sen har vi väll bara prata om lite vad som helst och tagit det lugnt.
Och nu funderar jag starkt på att röra på mig och börja plugga!!!
Det skulle som vara värt det eftersom att jag har prov i Historia snart.
Och imorgon ska jag iväg med Sofia och säkert Nora på gymmet
eftersom att Sofia har bokat tid till oss där då. Ha ha det var som dags
och ta tag i det nu. För mig och Sofia har det varit mycket snack men
lite verkstad om man säger så. :D

Nä, nu tänker jag dra och plugga historia så att någonting fastnar i
skallen på mig. Medeltiden, mmmm. Och btw så har vi börjat titta på
Troja i svenskan, och det är bra för den filmen är bra. (y)
Ha det bäst (v)

HE HE a freak like me!! och sen så tatta jag en bild på viktor
 


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0