November: Ojojoj :)

Jag blev så glad nyss när jag öppnade min mejl. Vissa
saker är bara för fantastiska. Å, Ellie:)

Hur som, så har jag haft skola idag. Sista lektionen var
bad då vi hade 30 längder ryggsim, eller egentligen var
det 40 men pga provet hann jag inte med fler då det var
stängningsdags. Efter det så har jag sysselsattit mig med
att städa mitt rum. Dammat och haft mig, ut med gardiner,
in med andra, ny belysning och lite mera juligt. Mys!
Så nu har även jag tjuvstartat.

Just nu sitter jag bara och tar det lugnt. Ska nog ta och
dra vägarna förbi ica med Viktor. Sen ska jag umgås med
honom, och så får vi se vad vi hittar på. Marcus&Tia skulle
nog också komma förbi här senare. Borde nästan be dem
ta med sig nå bra filmer. Och det ska jag nog ta och göra,
ifall dom nu kommer dvs. Äh, äntligen helg och det är mys!!

Och jo, min hund ser redan idag mycket mer hyffsad ut. Det
är nämligen så att dom har skurit bort bitar av henne, ja med
kött och allt och då är det självklart att hon varit nedsövd. Igår
var det bara too much for me.

Nu ska jag iaf avrunda. Hoppas ni får en riktigt trevlig och
mysig helg. Ha det bäst.

Min finaste ;*

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0