November: Push it!

Jösses vad skönt det var med sovmorgon. En räddning för dan'.
Innan skolan kom Nora förbi här och så drog vi iväg och väl där
vid cykelvägen märke jag att jag glömt böckerna. Tur! Otur!
Inte nog med det. När man har fe så tror jag att vi har prov på fyra
kapitel denna vecka. Så fel man kan ha! Fem vare visst. Så intressant.
Så hur som, började tjugo över elva idag och så hade vi fyra lektioner osv.
Rätt lugn dag trots allt. Var förbi bibblan med Nora och Tomppe och så.

Och jag är arg eftersom att det inte funkar att smsa eller nå. Och
mer arg blev jag när mitt internet inte ville fungera eller nå. Nå hoh,
spelar iofs inte så stor roll, tänker ägna dagen åt att plugga fe! :)

Nå egentligen så har jag ingenting och skriva om idag, och jag lär
nog vara riktigt seg här på bloggen nu tills onsdag iaf ;] nu ska jag
kila iväg och få gjort lite grann. Ha det bäst! :)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0