November: Så mycket bryr jag mig!!!

Och här kommer ett inlägg iaf som tyder på att jag bryr mig
så mycket -----!

Just nu, sitter jag här nyduschad, eller som en dränkt katt som
håller på och självtorkar ofc! Fast med big tischa vilket kanske inte
är då lika vanligt på kattisarna. Nu börjar jag tänka på maries fina
skämt: Vad kallas en katt som förstår? Miss-förstå! HIHIHIHI osv.
Vad kallas en bildad katt? Miss-Bildad. Vad kallas en baby katt?
Miss-Foster! Mmm, humorn cirkulerar kring alla kretsar och den är
världelös men ändå så jäkla härlig så man får sig ett gott skratt!!!

Ansiktsmask.. Mmm. Jag skulle behöva göra en hårinpackning kom
jag på först nu!! Det svider när man är så osmart och kommer på
det i efterhand, färga håret ska jag ev.. Fast iofs lär det typ inte bli ngn
skillnad.. Ja så nu kanske jag kan skriva lite mer om dagen.

Skola.. Från åtta till tre. Med tre timmar hål vilket vi har på onsdagar.
Efter skolan drog vi och chillade där i idrottshallen dvs. Sen var vi till
gymmet, och det var jätte härligt. Fast det är lite sad med mitt knä
men nu ska det byggas upp och få tillbaka all sin kraft, ha ha.

Sen så har inte min dag varit destomer händelserik iofs. Pluggat till
historia provet. Medeltiden, mmm hur låter det? Ja och nu ska jag ta
och kila iväg, det var allt för mig. Brukar komma på saker i efterhand.

Vilket jag just gjorde, vet ni vad? Den där parfym lukten som suttit som
klister i näsan på mig, ha ha nejmen, som liksom sparats i det centrat
i min hjärna som kmr ihåg lukter, har jag funnit! Inte nog med det, fann
parfymen ståendes på 'toabordet' idag, hemma i mitt hem av alla place!
Där jag aldrig sett den förr, haha det låter sjukt men den lukten har typ
förföljt mig, och jag avgudar den lukten. Okej nu överdriver jag lite men.


 

och så en nybadad katt



han finns som där för mig min teddybjörn.. och hej
 


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0