November: Singing for him!

Blir som en massa inlägg för denna dag, ha ha.
Men tänkte faktiskt dra med ett bilder inlägg nu så.
Sådär del 1 kan jag kalla det.. Och btw så var Sofia
och Tomppe förbi här nyss. Hade dirtytalk. Skoja.
Men snackade om en hel del roliga och irriterande
saker. Jösses, det påverkar våra hjärnor. Och ni två
förstår nog.. :D


Yeah I'm going insane and it tears me inside
when you call me your friend.
I'm not the same person from back in the day,
in the back of the class when it was 'we' til the end.
                       -just wanna say; fu'k you.


PICS FOR EVERYONE. definitivt för mig själv i framtiden.
 
1: Tomppe! 2: Utsikten från nå klassrum!:)

 
3: Nora! :) 4: NK böckerna.

 
5: Minä, nk! 6: Emilia, Nora & Tomppe.

 
7: Tomppe lyssnar. 8: Jag chillar (vi verkar inte va alls rastlösa på nk:n)

 
9: Erica pratar till bordet. 10: Erica, Emilia & Tomppe.

 
11: MENYN. 12: SOFIA!:)

 
13: Betty&Tomppe! 14: <Erica---Mathilda&Nora>

 
15: My foodie. 16: Sofias foodie!

 
17: Tomppis & hans foodie! 18: Betty och hennes foodie.

 
19: Nora&Matti:) 20: Soffes mat, ser så deli ut.

 
21: Joon 22:Markitta (sällskapet!) o markitta kör på minen, bildfight.

 
23:Nora! 24: En del av min kropp.

 
25: Halsduk. 26: Stövlisar! (Negativ är king)

 
27: Moi. 28: Nora
("Exorcisten, inte för att jag sett exorcisten, men det är såhär jag kan tänka
mig att exorcisten ser ut" Citat by:Nora) Syftar på negativ bild på mig:D

 
29:erica, emilia & nora:) 30: erica och emilia.

 
31: Thea 32: Och hans damasker, tja.
snyggingssnyggings

 
33: Viktor-ia 34: Och Theas fina teckning!

 
35: Jag och Inez. 36: Aya  min aya.


jag & sofia. Å, SOFIA SOFIA. VI HAJAR. vi + nora vet vad vi fifflar med hära.


hahaha, jag och nora :D


å älskling å älskling, TL BILDEN! It have all come down that you're there
by my side! And I'll stand by your side! HIHI.



något på hjärtat?
Postat av: Anonym

Fina bilder, HAHHahahjhgooh

2008-11-07 @ 12:36:03
URL: http://jeyyy.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig Fredag! :)

2008-11-07 @ 12:43:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0