November: these feeling won't go away

Shiny cars..
Och jag uppdaterar än en gång, det bara blir så.
Jag har haft trevligt. Till en början så var jag och t
ensamma där. *Knäpp* och hot till busvissel!!!
Men sen kom s, e och e dit. Och efter en stund kom
även m och n dit. Trevligt sällskap, trevlig kväll. Ni
är amazing.

Pizza - napoli vs. calzone typ.
Och jag beställde en napoli vilken jag hade svårt
att få i mig eftersom att jag blev mätt så ruskigt
fort... Och jag ville som dränka mig själv i dricka
pga min otroliga törst, mo ha. Och oj vilka sköna
kommentarer man har fått lyssna på och alla har
berättat något trevligt. Och sen gick vissa saker lite
överstyr. Okej, inte LITE.

Fräääkkkkisar.
Emilias fräckis kommentar om Sofias kebabpizza:
Emilia: "Fan vad snuskigt. Man ser inte ens kanterna!" :O
Sofia: "Dom är ju uppätna=O.." HAHAHAHAHA. Okej
ni kanske inte tkr det är lika roligt, men då vare fan-i-mej
roligt!

Dom går överstyr. Medan andra chillar fett.
Och å, det är så synd att vissa saker går så överstyr.
Men visst lär alla sig med tiden ;] Hur som, så medan
vi satt där framför tvn och såg på något där Bingo och
Blondinbella bl.a var med. Pratade vi om att ha någon
kväll snart. Och då hoppas jag att jag får sitta och pilla
på åtminstone Sofia och Mathilda! Smink handlar det om.

Det utvecklades ett fiasko i min hjärna.
Sen så fick jag skjuts av pa' och när vi lämnat av Sofia
och Mathilda skulle vi lämna av Tomppe. Och när han
hoppade av fick jag något ryck och sa: TOMPPE! okej,
jag nästan halvskrek. "ja?" -Nä det var inget. Jag hade
inte ens något och säga. Jag var inne i bilarna. Hu hu.

I flow when I go. Goodbye.

En häst som ger otur, och b genom munnen.

man ser dåligt på bilderna, jätte suddiga jag vet!!
<hon som firades!! och mathilda>

närbilder borde iofs vara förbjudna. moi

tomppis

sofia och emilia:)))

o bilden på nora var för suddig =( så här är en annan=)))

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0